čtvrtek 9. července 2015

Snídaně je základ !!

Tak tuhle větu zná asi každý. Někteří z nás, ji do dnes poslouchají z úst babiček a maminek. My se však vždy vymlouváme, že nestíháme ráno snídat, spěcháme do práce nebo je nám po brzké snídani špatně. I já se takhle vymlouvala, ale při přestupu na vysokoškolský život jsem se to naučila a stal se ze mě milovník snídání. Teď si ten čas ráno v kuchyni užívám a neměnila bych.

Základem pořádné snídaně jsou bílkoviny, ale měli by to být takové, které vážou málo tuky. Takže mléčné výrobky jsou tím správným na snídani. Jednou mojí velice oblíbenou snídaní je jogurt s vločkami a ovocem.  Strastně ráda si hraji s tím jídlem, aby nějak vypadalo. Mam z toho pak mnohem větší radost.  Jogurt třeba vrstvím do sklenice a zdobím ovocem.  Není podstatné jakým, stačí otevřít lednici a vybrat co v ní zrovna máte (jahody, maliny, borůvky, broskve, meruňky, jablka, banány apod.)

¨

Dále dávám po ránu přednost celozrnnému pečivu a to hlavně proto, že obsahuje vlákninu. K tomu přidám nějakou dietní šunku, sýr a třeba vajíčko na tvrdo a skvělá snídaně je na stole. Poslední dobou jsem si velice oblíbila AVOKÁDO a je jedno v jaké podobně.  Někdy si ho jen tak nakrájím na plánky a položím na chleba nebo z něj dělám pomazánku.  

 

Samozřejmě takhle nevypadá moje každá snídaně i já jsem jen člověk. Vzbudím se s náladou pod psa, vstanu levou nohou nebo dokonce zaspím. Nic mi nejde, vše mi padá a já začínám ztrácet trpělivost. V těchto dnech je mou záchranou smoothie . Můžete si ho udělat jaké chcete, zeleninové nebo ovocné s jogurtem nebo s mlékem. Je to úplně jedno, hlavně aby vám chutnalo. Výhodou smoothie je taky ta přenosnost, s vajíčkem na tvrdo v ruce by se vám asi šlo špatně na tramvaj nebo řídilo auto. Smoothie si nalijete do lahve s širším uzávěrem a můžete vyrazit.  Takže si užijte všichni snídani a nastartujte dnešní sluneční den. Určitě mi napište, co snídáte vy :)



XOXO
Carly

4 komentáře:

  1. Pekný článok :)) Raaňajky sú fakt dôležité, aj keď mne moc ráno nechutí jesť :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Taky ty rána s nechutí dobře znám :D

      Vymazat
  2. Super článek :) Taky dávám přednost celozrnému pečivu nejlépe se šunkou :D :)
    Byla bych ráda, kdyby jsi se podívala na můj blog a třeba se stala i jeho čtenářem :)
    http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé moc jsi mě potěšila :) Určitě se na tvůj blog podívám. :)

      Vymazat