neděle 12. července 2015

#1 Gossip - srazilo mě auto

Ahojky,
je mi to strašně líto, že jsem teď nic nepřidala. Stala se ne zrovna příjemná věc a bohužel blog byl ta poslední věc na kterou jsem myslela. Ale první k názvu tohoto článku
Články tohoto typu se vždy budou jmenovat Gossip, ne ve smyslu pomluv a podobných věcí, ale ve smyslu klábosení. Budu vám povídat o tom co je u mě nového, co se děje a takové ty povídačky o mém životě. :)

Tak dostaňme se k té důležité věci. Proč jsem teď dva dny nepsala ? No stala se mi taková ne zrovna hezká věc. V pátek odpoledne jsem se vracela z centra a na přechodu mezi zastávkou a cestou ke mě domů mě srazilo auto. Bylo to takové nešťastní, paní co řídila auto mě viděla, přibrzďovala a proto jsem se taky rozhodla přechod přejít. No a když paní chtěla zastavit úplně nějak se jí povedlo poplést si brzdu s plynem a a pořádně na to šlápla. Takže mě nabrala na kapotu a trošku mě pobouchala. Od paní jsem si vzala telefonní číslo, vyfotila SPZ a šla domů, protože mě nic nebolelo. Celé odpoledne mi bylo dobře, ale večer se mi přitížilo.. Začalo se mi dost špatně dýchat a začala jsem se bát že budu mít něco s žebry. Přítel mě tedy v noci odvezl na pohotovost. Tam mi bylo sděleno, že mám naražené žebra, pohmožděné rameno a není mi dvakrát nejlépe. Celkem se mi to rozleželo, teď se mi špatně chodí, dýcha a dokonce i leží. Nezvládám skoro nic a prášky taky nepomáhají. No takhle se teď mám. Stále žiju a to je podstatné :D .

Tento týden se chystám na FESŤAK, Tak vás určitě budu zase informovat. Mějte se krásně a pokud se chystáte do postele jako já, tak vám přeji krásnou dobrou noc!! :)

XOXO
Carly

Žádné komentáře:

Okomentovat