pátek 10. července 2015

Plavky, plavky, plavky !!

Je to závislost, jinak to nazvat neumím. Já prostě musím mít 150 druhů plavek, a pořád mám potřebu si kupovat nové. Časem zjistíte, že tohle není má jediná závislost, ale jen jedna z mnoha :D Pokud chcete inspiraci ohledně koupi nových plavek, určitě neváhejte  a čtěte dál. 
F&F - Tak po Tescu bych se mohla procházet stále a nikdy toho nemít dost. Jejich plavky jsou super, moderní, vybere si tady každý a navíc ty jejich úžasné ceny…. Och bože… Největší radost je, když ještě narazíte na slevy. Já si tam už letos v květnu nakoupila asi čtyři vršky a spoustu spodků. Strašně ráda nosím střih bez ramínek, jen  takovou tu lambádu a když je ještě nařasená nebo s volánky jsem naprosto unesená a musím ji mít. Velkým hitem jsou plavky Triangl. Pokud si ovšem nemůžete tuto krásu dovolit, F&F vám nabízí levnější verzi. No a nekupte to za těch 279 kč :) Vždyť to by byl hřích.



RESERVED - V Reservedu  moc plavky nenakupuji ani po nich moc nekoukám, ale když už se podaří, objevím nějaký spodek, jejich spodky plavek mi prostě sedí. A pokud si chcete ještě teď kupovat plavky, tak vám můžu Reserved jenom doporučit. Mají teď žhavý letní výprodej a myslím si, že cena 129 kč za spodní díl je velice slušná.


LINDEX - Dalším obchodem, který můžu na koupi plavek doporučit, je Lindex. Ceny tady nejsou sice nejnižší, ale plavky jsou velice kvalitní a proto se do nich vyplatí investovat. Mě sice letos v Lindexu nic neohromilo, takže odtud žádný kousek do mé sbírky nepřibyl. Ale moje máma byla naprosto nadšená a pořídila si několik kousku. 


H&M - Asi mou poslední plavkovou destinací je Háemko. Bohužel ať jsou plavky sebekrásnější, mě tam (až na pár vyjimek ) nesedí. Mam větší prsa a nevím, jak to máte vy, ale já mám pocit, že tam snad dělají ty vršky menší a menší. Ale jejich letošní kolekce se mi moc líbila.
Nezapomeňte na to, že k plavkám patří spousta doplňků. Od slunečních brýlí, klobouků,
plážových tašek až po plážovou obuv. Jelikož jsou teď všude obrovské slevy, vyraže na zběsilé prázdninové nakupování třeba s kamarádkou a pak mi určitě dejte vědět, co hezkého jste si pořídily. A pokud máte svůj oblíbený plavkový obchod napište mi ho do komentářů. Protože jak říkám PLAVEK není nikdy dost. :P


Ať už v plavkách nebo bez, hlavně si to letošní léto pořádně užijte a trable hoďte za hlavu.








XOXO
Carly

2 komentáře:

  1. Já jsem letos ještě plavky nekupovala, protože to nemělo cenu, ale chystám se na to brzy. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já byla ve čtvrtek v HáeMku .... a určitě tam koukni :) mě ž zase přibyl čistě bílý spodek za 150 a nabíraný vršek s jakoby gepardím vzorem za 200 :) ... takže doporučuji obkouknout :)

    OdpovědětVymazat